newbuz.blogg.se

Helt sjukt

Publicerad 2016-08-22 10:34:37 i Familj, Livet, universum och allting,

Yngsta bonusen hade en jobbig natt och morgon, och det misstänktes magsjuka så han fick stanna hemma från skolan. Själv hann jag lagom in till Västerås och slå mig ner på min arbetsplats - innan det blev dags för ett plötsligt och ångestfyllt avsked till min frukost.
 
För att ta det säkra före det osäkra sitter vi således här hemma, två oroliga magar och deras uttråkade ägare. I och med dagens frånvaro missar jag inte mindre än sex stycken möten, och efter att ha skrivit lika många mail med fakta till mötesarrangörer försöker jag nu förklara för mig själv att jag faktiskt inte är oumbärlig. Landstinget tickar och går utan mig hur otroligt det än kan tyckas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela