newbuz.blogg.se

Min dag i siffror

Publicerad 2014-10-06 22:16:54 i Livet, universum och allting,

Efter gårdagens inlägg - vilket närmast är att likna med ett stridsrop för mer fritid - känns det nästan skrattretande att summera den här dagen. Men det är just vad jag tänker göra! Här kommer min dag - i siffror!
  • 05.30: Gick jag upp
  • 06.55: Lämnade vi grabbarna på deras skola.
  • 07.15: Infann jag mig på jobbet
  • 18.45: Lämnade jag jobbet.
  • 20: minuters lunch fick jag framför datorn.
  • 0: raster
  • 3: kilometer fick jag gå mellan mötena eftersom jag inte har nån bil. Så visst, det kan väl också räknas som rast, I guess.
  • 1: stängsel fick jag klättra över för att komma till kollegans bil för att kunna snylta till mig...
  • 1: skjuts hem.
  • 19.30: ramlade jag in över tröskeln.
  • 19: olästa mail har jag i min inkorg.
Per mötte mig med en portion av svärmors fantastiskt goda lamm, te, massage och ett avsntítt av Downton Abbey. Så trots att jag känner mig helt mentalt slutkörd efter 
  • 11: timmars arbetsdag
så fick jag
  • 1: fin kväll
Tack vare 
  • 1: underbar make.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela