newbuz.blogg.se

Choklad och loppisfynd

Publicerad 2014-11-24 20:44:00 i Livet, universum och allting,

I lördags blev det en välbehövlig tripp till Norrköping där jag och Hannuschki fyndade på ett tämligen udda och lite småsuspekt loppis. Vi hann också äta smaskiga hamburgare, inmundiga choklad och prata-prata-prata!
 
Det mesta pratandet måste jag nog erkänna att jag stod för - men jag var i trängande behov av terapi i allmänhet och vänskap i synnerhet. Hannuschki levererade mästerligt båda två.
Tack för en härlig lördag vännen! ♥♥♥
 

Mackmyratryffel på Jolla i Norrköping - läckert för ögat och för gommen!

Den här vackra pjäsen fick följa med mig hem

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-11-24 23:59:33

Any time, vännen! ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela