newbuz.blogg.se

Home Alone Lego

Publicerad 2014-01-31 17:39:00 i Ironi, Livet, universum och allting, Nördigt,

Varken Stålmannen eller Wonder Woman hade räknat med att jag skulle komma hem tidigare från jobbet idag, så jag blev vittne till vad legogubbar gör när de tror att ingen ser.
Wonder Woman snodde Stålis' hår...
och bytte helt sonika deras frisyrer! WW var jättenöjd och kände sig...

...lite som iskalla Trinity i Matrix.
Stålmannen var inte alls lika nöjd, för han kände sig...

...som Fabio...

Men bytt är bytt, kommer aldrig igen...
Ikväll kommer bonusarna. Undrar just hur de kommer reagera på hela dramat. De kommer säkert skylla på mig och säga att det var jag som låg bakom alltihop. Pff... Skulle jag?

Kommentarer

Postat av: The Awesome Machine

Publicerad 2014-02-01 20:35:44

Ibland är det mer uppenbart än vanligt varför jag friade till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela