newbuz.blogg.se

Möhippad! (Oppa Batmanstyle)

Publicerad 2014-08-30 12:05:00 i Livet, universum och allting, Nördigt,

Tiden går så fort, det händer så mycket och jag hinner - ärligt talat - inte riktigt med i svängarna. Redan har en vecka gått sedan förra lördagen och dess något udda (!) händelser.
Jag kan inte påstå att jag inte hade onda aningar. Vi skulle åka till Norrköping och hämta våra bröllopsringar, möbler som vi köpt på nätauktion samt hälsa på Hannuschki och Andreas.
Så långt kom vi aldrig dock.
På vägen stötte vi på ett par minst sagt besynnerliga figurer som iklädde mig en Batmandräkt och sedan for iväg med mig i motsatt riktning! Det var bara att konstatera faktum.

Jag hade blivit möhippad.

Efter en actionpackad dag bestående av Prison Island, ugglande, frågesporter, spa, husvagnsmys och restaurang var jag helt slut och lite förvirrad men mycket glad. Mer bilder finner ni på Hannas blogg! Här får ni nöja er med en bild på den dynamiska duon med butler (och de andra påpassligt gömda i husvagnen i bakgrunden... som jag missade totalt). 
Tack tjejer för en helt galen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela