newbuz.blogg.se

Happy Birthday!

Publicerad 2013-09-18 22:44:42 i Spa,

I morse gav jag pojkvännen hans födelsedagspresent - jag ordnade frukost, tände ljus och ställde fram ett paket med te, finchoklad, en hjärtformad tesil och marmelad (man måste känna pojkvännen för att till fullo förstå hur mycket HAN de sakerna faktiskt är).
Sen fick han ett kort med en cheesy dikt som omvärlden ALDRIG kommer få ta del av - och slutligen en vistelse på Falkenbergs strandbad. 19 oktober åker vi dit för övernattning, spapaket och trerättersmiddag. Själv längtar jag redan efter god mat, sköna behandlingar och vacker omgivning - men mer än något annat hoppas jag att denna pojkvännens första närkontakt med fenomenet "spa" ska ge mersmak.
Happy birthday mr Persistent ; P

Kommentarer

Postat av: The Awesome Machine

Publicerad 2013-09-18 22:48:33

Awesome! Tusen tack för att du gjort min dag perfekt!

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-09-18 23:03:29

Åh. Spa. Övernattning. Romantik så långt ögat når. Lyx! Njut! Och grattis!

Postat av: The Awesome Machine

Publicerad 2013-09-19 08:23:56

Såg nu att inlägget var publicerat 22.44 vilket är fullt av de två siffror som bildar ett väldigt unikt tal. :D
♥︎

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela