newbuz.blogg.se

Fika med M&M

Publicerad 2013-12-28 10:00:47 i Livet, universum och allting,

Innan jul hade jag förmånen att få uppleva en sällsynt men uppskattad fikastund med vännerna M&M (Margitta och Mia ; )   ). Efter M&M:s flytt till annan stad ses vi knappt längre, så det var roligt med en uppdatering! Min uppmärksamhet var dock något splittrad. Jag ville presentera fästmannen och bonusbarnen a k a minitromberna, så vi sågs allihop på Öhrmans konditori där minitromberna roterade på sina stolar så det blev svårt med förtroelig väninnekonversation. Vi fick iallafall en stund på stan för oss själva och förhoppningsvis kan jag snart våldgästa dem i Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela