newbuz.blogg.se

Inte nere för räkning

Publicerad 2014-05-31 22:46:50 i Träning,

Det är inte roligt att konstatera vad två månaders tungsinne och sjukdom, brist på träning, stress och dåliga matvanor har för effekt på kroppen. Trots att min förkylning inte helt gått ur systemet och min näsa producerar nasalt mucus av Alien-karaktär, så krigade jag mig ut på en kort löprunda. 
3 km runt sjön och tillbaka.
Taskig tid.
Alldeles för mycket fluff runt midjan.
Men ändå kändes det väldigt bra. 
 
En kollega har lurat med mig på årets blodomlopp, så det gäller att komma igång nu för att det inte ska bli en alltför pinsam upplevelse. Med tanke på rådande konditionsstatus känns det svårt, men inte omöjligt.
Nu tar vi tag i det här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela