newbuz.blogg.se

Färggrann andra semestervecka

Publicerad 2015-07-08 22:04:19 i Hemmet,

Andra semesterveckan gick ruskigt fort. Vi badade i kanalen och jag hoppade från bryggan första gången i mitt liv (jag vet, det låter töntigt, men jag har en extrem skräck för att hamna under vatten så det var en jätteseger för mig).

Jag har träffat vännen Margitta och druckit mojitos med vännen Åsa, samt fikat och gått husesyn hos grannarna. En dag gjorde vi en utflykt till mysiga Arboga där jag släpade runt fadern och maken på diverse antikbodar. Vi har även utflyktat till Örebro inte mindre än 2 ggr: en gång till svärmor och en gång till svärfar. 
 
Men - über alles - så har vi MÅLAT. 
 
 
 
Kvällsljuset gör det lite grönare i tonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela