newbuz.blogg.se

Jetlaggad och fullständigt slut

Publicerad 2014-08-09 05:47:13 i Livet, universum och allting,

Vaknade klockan två inatt efter blott två timmars sömn - och det var som förgjort att somna om! Efter några timmars vaka i sängen gick jag ner och lade mig i soffan i vardagsrummet, surfade runt lite på Internet och kollade på katten som drömde intensivt strax intill mig. Han ryckte och klapprade med tänderna - jag tror bestämt han i sömnen jagade nattfjärilen han lekte med igår kväll tills jag räddade hans stackars "leksak". Skönt att nån får sova djupt iallafall. Jag vill inte ens tänka på hur få timmars nattsömn jag fått totalt den senaste veckan. Hej jetlag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela