newbuz.blogg.se

Återseende

Publicerad 2014-08-15 23:42:00 i Familj, Livet, universum och allting,

Efter en månad isär återförenas vi så med Pers grabbar som tillbringat sommaren hos sin mamma. Den ena konstaterar att sandsten "är mer lösaktig" än annan sten och jag och Per försöker hålla oss för skratt. Samtidigt har jag andra uppkrupen intill mig och när han kollar på våra bilder från Italien utbrister han "ååh vad fint" när han ser en regnblank stengata i Ceglie Messapica. 
 
Det gör liksom lite skönt-ont i hjärttrakten och jag inser - en smula förvånad över intensiteten i själva känslan - hur mycket jag har saknat dom båda.
 

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2014-08-18 19:57:11

Och jag längtar tillbaka när jag återser bilden ovan. :-).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela