newbuz.blogg.se

Smygare

Publicerad 2015-03-20 23:14:12 i Livet, universum och allting,

Bloggen har legat i träda länge nu. Dagar blir till veckor och månader, och trots att livet går sin gilla gång finner jag allt som oftast att jag inte har något att delge världen. Dock har jag nu under kvällens italienska middag med Hillevi avgett högtidligt löfte om att försöka smyga igång uppdateringarna igen. Om inte för annat, så för att hon ska kunna hålla koll på mig från sin upphöjda utkiksposition där borta i Köping. 
 
Så Hillevi.
This one's for you.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-03-21 17:50:31

Välkommen tillbaka!

Postat av: Hillevi

Publicerad 2015-03-21 21:26:38

Tack! Jag har saknat dina inlägg så mycket. Lucertola på dig!

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-03-22 13:35:16

Wohoo!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela