newbuz.blogg.se

Påsken i sammanfattning

Publicerad 2015-04-12 22:25:00 i Familj, Livet, universum och allting,

Påsken kom och gick. Ledigheten var i alla avseenden underbar, och veckan därpå var det påsklovslugnt på jobbet så jag hade möjlighet att plocka ut några av mina inarbetade flextimmar.
 
Vi hade påskmiddag i Luktärtan för min familj och det var som alltid skönt att få tillbringa lite tid med klanen. Påskens bästa blev nog när mina tre brorsbarn fick se påskkärringar - något som fortfarande är väldigt nytt för dem - och de ropade upphetsat "KÄRRINGAR! KÄRRINGAR!" så de små häxorna blev alldeles förskräckta.
 
Smaka på riset
"KÄRRINGAR"
Jag fick ett alldeles lagom stort påskägg. Don efter person 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela