newbuz.blogg.se

Ooops

Publicerad 2014-07-16 09:42:00 i Ironi, Livet, universum och allting,

Efter en vecka av gränslöst överintag av kalorier fann jag mig igår besegrad av mina jeans. Det har sist och slutligen hänt. Inte ens med våld, vilja och vaselin kan ju nu kriga mig i mina tajta pantalons.

Följaktligen åt jag 200 tråkiga kalorier till lunch, i form av kycklingfilé och sallad.

  • Inte minsta lilla ost i sikte.
  • Inte skymten av choklad.
  • Total avsaknad av vin.
  • För att inte tala om glass…

Okej, ingen panik. Det är lite mer än en vecka kvar tills jag ska gå runt i tajt kroppsstrumpa på Comic Con i San Diego. Och lite drygt två veckor kvar tills jag ska gå i skink-kort klänning på Star Trek-mässa i Las Vegas. Man kan göra underverk på en vecka. Det kan man.

Visst kan man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela