newbuz.blogg.se

En helg i Falkenberg

Publicerad 2013-10-20 21:48:00 i Spa,

Helgen tillbringades på Falkenberg Strandbad, där tanken var att vi skulle höstmysa vid havet och avnjuta en spaweekend. Och det gjorde vi också. Vi myste i eldrelaxen, masserade varandra på hamambänken och åt en god trerätters middag. Men ändå måste jag säga att Falkenberg Strandbad inte får mer än knappt godkänt jämfört med mina tidigare spavistelser. Miljön kändes inte genuin och spaupplägget med "stationer" kändes väl mycket "löpande bandet" för min smak - även om det uppvägdes en del av eldrelaxen som var superskön. Allt sammantaget var det en trevlig utflykt, men inte ett spa jag är benägen att återvända till. Tyvärr.
Roligast var nog när Per fällde upp huvan på sin spamorgonrock, gömde händerna i ärmarna och vandrade omkring som en botfärdig munk medan jag sjöng "put some sugar on me". 
Ni vet, munk? Med socker?
Aja, vi tyckte iallafall att det var kul. 

Kommentarer

Postat av: The Awesome Machine

Publicerad 2013-10-21 09:29:04

Jag tycker jag gjorde en utmärkt rolltolkning som sockrad munk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela