newbuz.blogg.se

Ont i magen

Publicerad 2013-06-27 22:58:00 i Livet, universum och allting,

Kvällen bjöd på After work med fyra kollegor.
Favorit i repris på Absolut Grill medan Cityfestivalen skrålade någonstans i periferin.
Per frågade i morse om jag tänkte se Darin. Jag svarade att jag praktiskt taget kunde garantera att jag skulle undvika det, och det löftet höll jag. Grundligt.
 
Istället har jag ägnat mig åt betydligt vettigare saker som att dricka vin, äta blodig biff och skratta så magen värker och jag har ont i käkarna.
Kanadagäss, helikoptern, bollar och fallskärmshoppning stod på agendan.
Mina nya kollegor är intressanta, erfarna, roliga och helt sjuka i huvudet!
Känner mig som hemma.
 
Tre dagar på raken har jag nu skrattat så jag gråtit.
Och nu är jag berusad.
På en torsdag, jo jag tackar.
 
Tack Gud, för kvällar som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela