newbuz.blogg.se

Going full retard

Publicerad 2013-06-23 18:50:00 i Livet, universum och allting,

Det fanns mygg uppe i Hassela, så många av oss var beväpnade med elektrifierande rackets som stekte de små jävlarna. Jag rycktes med i massmördarstämningen och drabbades av euforisk myggstekar-mani. Jag kutade runt  på åkrar och ängar som en annan Rönnerdahl, saligt leende medan myggorna brann som små supernovor i mitt flammande racket.
 
Per förevigade mig i denna hänryckningens tid och påpekade en viss likhet med "Simple Jack" i "Tropic Thunder".
Jag förstår precis vad han menar och han har rätt.
I went full retard.
 
Never go full retard.
 
 
Simple Jack?
 
Jag?
 
 

Kommentarer

Postat av: The Awesome Machine

Publicerad 2013-06-24 12:03:44

"Som skjuta mygg med kanoner" har aldrig varit mer lämpligt uttryck när de grillades på el-racket tills de poffade som popcorn.

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-06-25 16:06:19

Men kul är det :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela