newbuz.blogg.se

Dysfunctional family

Publicerad 2013-08-31 11:40:09 i Familj, Livet, universum och allting, Nördigt,

  • I morse gick jag upp halv sju och lärde mig vad konvertibler är för nåt. Helt. Utan. Anledning.
  • För närvarande ser vardagsrummet ut som en verkstad.
  • Sambon borrar, sågar, löder och skruvar (med Star Trek på TV:n i bakgrunden).
  • Jag går omkring och småpratar för mig själv om Service Level Agreements, tjänster och Target Times medan jag då och då kastar ett öga på en powerpointpresentation.
Är det här vad man brukar kalla en "dysfunctional family"?
 
Dysfunktionella familjens lördagsförmiddag. I bilder.
 
Morgonstund har guld i mund.
 
Tema inredning: Vad har du på ditt vardagsrumsbord?
 
Sambon borrar...
 
Julle pluggar...
 
Och djuret har förälskat sig i en pipett... ah well...

Kommentarer

Postat av: The Awesome Machine

Publicerad 2013-09-02 11:10:02

Du glömde det faktum att barnen satt djupt försjunkna i varsitt spel på datorerna. :)

Dessutom är Star Trek den bästa inspirationen till high teckitek.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela