newbuz.blogg.se

Dåligt samvete

Publicerad 2013-08-30 21:08:46 i Temabloggen, Träning,

Veckans träningsdos ser i dagsläget inte ut att bli fullt så lovande.
Jag gick ut hårt med ett ryggpass på måndagen och ett bröstpass på tisdagen, samt ett 5-km lopp på måndagen och sammanlagt 1,2 mils promenad på tisdagen. 
Sen blev det stopp.
Obönhörligt.
 
Jag har haft ont i vrister och handleder och varit trött mest hela tiden.
Kanske beror det även på att jag jobbat över och haft en hel del att tänka på.
Men träningsveckan har hursomhelst gått åt skogen.
 
Förhoppningsvis klarar vristerna av en löptur imorgon - välbehövligt när jag nu på kvällen föll till föga och frossade i mig en marabou dark premium almond. 
Vet ni vad det sorgligaste är?
Jag mår dåligt efter att ha ätit den.
Jag menar fysiskt och psykiskt dåligt.
Jag som ÄLSKAR choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julle

En blogg om livet, universum och allting.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela